Boha dnes lialo ako z krhly a odpajal som prepojovacie lana na kolajovych obvodoch, skoro ma jeblo. Kedze prsalo, tratovaci nevedeli nic robit, tak som ich ako zabezpecovak musel znova zapojit a prerrzal som si o hrot kolajnice malicek, paradny den...
Vsak boha, ako zabezpecovaci technik musis vypnut priecestie, ak v jeho kolajovom obvode stoji masina a akurat chceli menit kolajnicu, kde je napajanie (zaciatok) kolajovych obvodov.. robili dve skupiny, takze 4 priecestia v najvacsom lejaku vypnut, kolega piate, trakcari nam uribili pr2, poruchu na jednom priecesti. Pr2 je porucha, ktora neohrozuje bezpecnost dopravy, v tomto pripade sa prepalilo vlakno na dvojvlaknovej ziarovke. Ziarovka dvojvlaknova sa dava kvoli prepaleniu jedneho vlakna, aby nahradilo toto vlakno nahradne. Tato porucha sa zjavi u vypravcu na panely indikaciou zlteho svetla, poruchovy stav. Aj u nas v releovom domceku na priecesti odpadnutim poruchoveho rele KZ.